midnight sun




کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو




آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 
يادت هست؟!
لبخند ميزدي!
خنده هايي که هميشه دوست داشتم!
خنده هايي که مرا عاشقتر مي کرد!
گاهي از شدتش، اشک در چشمان قشنگت حلقه مي زد!
مي گفتم؛
و تو باز مي خنديدي .....از ته دل..... بلند!!
يادت هست؟!
تو عاشق شيرين زباني ام بودي و من عاشق خنده هايت!!
حالا که نيستي؛
سکوت، دهن کجي محکمي است بر تمامي شيرين زباني هايم!

نوميد نمي شوم
باز مي گويم؛
ميدانم که ميشنوي زماني که ياد آن دو چشماني که عاشقت کرد افتي بي اختيار لبخند خواهي زد!!
با همان اشکي که من عاشقش بودم!!
لبخندي که تمام دنياي من است!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مریم در 18:42 | |