midnight sun




کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو




آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 زندگي زيباست چشمي باز کن

گردشي در کوچه باغ راز کن
هر که عشقش در تماشانقش بست
عينک بدبيني خود را شکست
علت عاشق  ز علتها جداست
عشق اسطرلاب اسرار خداست
من ميان جسم ها جان ديده ام
درد را افکنده درمان ديده ام
ديده ام بر شاخه احساس ها
مي تپد دل در شميم ياس ها
زندگي موسيقي گنجشکهاست
زندگي باغ تماشاي خداست
گرتورانور يقين پيداشود
مي تواند زشت هم زيباشود
حال من در شهر احساسم گم است
حال من عشق تمام مردم است
زندگي يعني همين پرواز ها
صبح ها لبخندها اوازها
اي خطوط چهره ات قران من
اي تو جان جان جان جان من
باتو اشعارم پرازتو ميشود
مثنوي هايم همه نو ميشود
حرفهايم مرده راجان ميدهد
واژه هايم بوي باران ميدهد
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مریم در 15:4 | |