midnight sun




کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو




آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 
آمدي...
چه زيبا، گفتم دوستت دارم
چه صادقانه، پذيرفتي 
چه فريبنده، نيازمندت شدم
چه حقيرانه، به خاطر يک کلمه مرا ترک کردي 
چه ناجوانمردانه، واژه غريب خداحافظ به ميان آمد
چه بي رحمانه، و من سوختم چه عاشقانه....

y1r71off1k7x5ur4bhp.jpg 



نظرات شما عزیزان:

امیر...... ح
ساعت10:30---11 تير 1392
برایت خاطراتی بر روی این دفتر سفید نوشتم

که هیچکسی نخواهد توانست چنین خاطرات شیرینی را

برای بار دوم برایت باز گوید.

چرا مرا شکستی ؟چرا؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مریم در 9:7 | |