midnight sun




کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو




آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





  1. روی تخته سنگی نوشته شده بود:
    اگر جوانی عاشق شد چه کند؟…
    من هم زیر آن نوشتم:
    باید
    صبر کند…
    برای بار دوم که از آنجا گذر کردم
    زیر نوشته ی من کسی نوشته بود:
    اگر صبر نداشته باشد
    چه کند؟…
    من هم با بی حوصلگی نوشتم:
    …..بمیرد بهتراست
    برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم.
    انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد.
    اما………….
    زیر تخته سنگ
    جوانی را مرده یافتم…..!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مریم در 19:59 | |